پست مهمان چگونه به رشد مخاطبین وبلاگ شما کمک می‌کند؟

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می...

معرفی ابزارهای آنالیز و تحلیل برای اینستاگرام (۲۰۱۸)

امروزه فعالیت و بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی از موضوعاتی است که کسب‌وکارهای مختلف ایرانی به آن توجه دارند و در فضاهایی مانند اینستاگرام و توییتر و تلگرام فعالیت بیشتری را در جهت گسترش برندینگ و افزایش فروش پیش گرفته‌اند. ما در بلاگ‌اد همواره به موضوع بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی پرداخته‌ایم و به طور مداوم مقالاتی را در این زمینه برای مخاطبین خود ارایه داده‌ایم. در ادامه به بررسی و معرفی برخی ابزارهای که در بازاریابی اینستاگرام به شما در آنالیز و تحلیل روند...

اهمیت تبلیغات موبایلی در استراتژی بازاریابی کسب‌وکارها

امروز حرف اول را در بازاریابی دیجیتال، تبلیغات موبایلی می‌زند و شما به عنوان یک بازاریاب لازم است که به طور موثر و همزمان با رشد تکنولوژی و حرکت مشتریان با آنها همراه باشید و از جدیدترین تکنولوژی‌ها در راستای اهداف کلی استراتژی بازاریابی کسب‌وکارتان استفاده کنید. پیاده سازی درست تبلیغات موبایلی باعث می‌شود دیگر کمپین‌های بازاریابی و برندینگ شانس موفقیت بیشتری را داشته باشند و همچنین بتوانید ارتباط قوی‌تر با مشتریان خود برقرار کنید، چیزی که تبلیغات سنتی هرگز...

۵ راه برای بهینه‌سازی کمپین‌های تبلیغات کلیکی

به اکثر کسب‌وکارهای نوپا و توسعه یافته ثابت شده که تبلیغات کلیکی می‌تواند بخش بزرگی از نیازهای دیجیتال مارکتینگ آنها را برآورده کند. ولی خیلی از کسب‌وکارها هم هستند که بدون هیچ دلیل مشخصی از دید خودشان، از تبلیغات کلیکی نتیجه مطلوبی نمی‌گیرند. در ادامه به ۵ راه اشاره می‌کنیم که بواسطه آنها می‌توانید کمپین‌های تبلیغات کلیکی خود را بهینه‌تر اجرا کنید.